onsdag den 1. oktober 2014

Hej Internet!


Det er mig, Julia. Jeg har engang blogget på Aalerusen, men jeg trænger til at starte på en frisk.

Nyt liv, ny blog.

Der var engang, jeg strikkede konstant. Det gør jeg stadig, men ikke så intenst som før. Der ryger færre projekter af pindende, men jeg nyder at arbejde med hver eneste maske, mærke garnet glide gennem fingrene og den ro det giver mig.


Der er sket alt og intet siden sidst. Livet. Med op- og nedture. Lige nu skinner Solen på mig, jeg nyder Livet og jeg har overskuddet til at klare udfordringer, nyde gaverne og kys fra mine kære.


Mine seneste færdige projekter er Clara fra Lene Holme Samsøes bog, Suveræn Strik og Foliage fra Knitty. Begge fra et kup af garn i Løvbjerg.

Kæreste Kennet var ude og handle, da han pludselig så et tilbud, han lige skulle høre om var godt. Skype blev tændt og jeg fik en guidet tour, hvor jeg hurtigt blev klar over, det var dette Alapakka, jeg skulle have. 100% babyalpakka fra Bumbo - til en ti´er pr. nøgle!!

Begge opskrifter var nemme at følge, begge strikket oppefra og ned og tog ingen strikketid. Den tid, der var hårdest, var ugerne efter, hvor jeg var slemt ramt af seneskedehindebetændelse.

Nå. Men jeg er altså OK, det samme gælder mine kære. Der er så meget at fortælle, jeg ikke ved hvor jeg skal starte...

2 kommentarer:

  1. Hej Julia
    Velkommen tilbage :-)

    Kram

    SvarSlet
  2. Hjertelig velkommen tilbage,smukke Q. Jeg glæder mig til at følge dig igen og må hellere få puttet dig på min linkrulle på bloggen :-)

    Knus til dig

    SvarSlet