fredag den 3. oktober 2014

Smukke Søs og en poncho


Jeg havde kun lige mødt Søs, da hun henkastet antydede, hun ønskede sig en poncho. Hun havde spottet, jeg strikkede og det tog mig ikke mange sekunder at beslutte mig for at hælde bambusgarn i Nettokurven, da jeg så hvordan farveskiftet ville egne sig til netop dette mønster, jeg havde set hos Trine.

Søs er Kennets dejlige datter. Hun er ti år og jeg har strikket str. 9-10 år. I stedet for at sy ponchoen sammen, har jeg sat 3 knapper i, som Søs selv valgte. Nu er det nok mere en kappe end en poncho - men det var det, Søs ville have, så det er jo som det skal være.

Søs synes den er et hit og jeg er også selv mere end tilfreds. Den passer perfekt og farverne klæder hende så godt.

Og hvem er Kennet så...? Det er såmænd min kæreste. Jeg er håbløst forelsket og det er heldigvis gengældt. Vores familier har mødt hinanden og I kommer nok til at høre mere om Kennet. Jeg har planer om at bruge ham som modella til et halsrør, jeg har lavet til hans store papsøn Max, så kan I se hvordan en Kennet fra Rønde ser ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar