onsdag den 16. marts 2016

642 stykker

Kennet kom på en god idé tidligere.

"Skat, skal vi ikke gå en tur ved stranden?"

Jeg var ikke sen til at anerkende hans gode idé og vi tog ind til Århus - Den Permanente.

Ser du - da jeg mødte Kennet, havde han et fint, lille fad stående med glasskår i. Han tager ned på stranden mindst et par gange om ugen og lader bølgebrus nulstille hjernen. Imens harddisken bliver formateret, samler han glasskår.

Jeg er blevet smittet med Kennets glasskårssamlende vane. Jeg er endda begyndt selv at tage ned til Følle Strand, bare for at lede efter glasskår. Selv vores piger har bidt mærke i glassamleriet - Søs havde et glasskår med fra Golden Sands og Ivalo og Ellen havde en masse med fra Bali.

Selv bitte, bitte små stykker kommer med hjem og vi har efterhånden et ret stort lager af glasskår.

På det dårlige billede, kan du se Kennets (synes jeg selv) imponerende samling:


Så på halvandet år, er Kennets samling blevet enorm. Det er stadig Kennets samling selvom jeg hjælper i ny og næ. Jeg er stadig mere stolt af mit garnlager, men det må du ikke sige til Kennet... :)

Spørgsmålet er så - har han oftere brug for at formatere sin harddisk efter han har mødt mig...? ;-)
..
Vi gjorde, hvad vi kunne for at samle glasskår og endte med at tage 642 stykker med hjem. Nej, vi tæller normalt ikke antallet - men i dag fandt vi virkelig mange og jeg var nysgerrig.

Derefter tog vi i City Vest for at handle i en butik, som ikke havde det, jeg ledte efter og derefter et lille mellemmåltid i Bazar Vest, hvor vi også fik fyldt op på chiliprodukter, jeg bruger meget i min madlavning.

Så - jeg fik også formateret min harddisk i dag. Sammen med Kennet. Han er altså dejlig... <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar